Jei sąraše nėra Jus dominančio klausimo, parašykite jį el. paštu info@sapnuok.lt – mielai atsakysime!
Ar siuntinuke yra įdėta sąskaita faktūra?
Taip, siuntinuke yra popierinė sąskaita faktūra. Jei tai dovana, ir Jūs nenorite, kad kartu būtų siunčiama sąskaita faktūra, parašykite mums info@sapnuok.lt arba paskambinkite 8 6103 4969. Tada sąskaitą faktūrą Jums atsiųsime tik į el.paštą.
Ar galėsiu prekes grąžinti?
Žinoma, visas internetinėje parduotuvėje Sapnuok.lt įsigytas prekes galite grąžinti ar keisti į kitą dydį ar modelį per 14 darbo dienų. Išsamiau apie prekių grąžinimą ir su tuo susijusias sąlygas skaitykite Taisyklių 5 skirsnyje.
Suklydau ir užsisakiau ne tą prekę, ar galiu užsakymą pakeisti?
Jei į savo el.paštą dar negavote pranešimo, jog siuntinys išsiųstas, susisiekite su mumis telefonu 8 610 34969 arba el.paštu info@sapnuok.lt ir prekę pakeisime ar užsakymą atšauksime. Na, o jei siuntinukas jau iškeliavo, galėsite jį grąžinti.
Kiek kainuoja pristatymas?
Jūsų patogumui prekes pristatome keliais būdais:
1. Lietuvos Paštu ir paštomatais pristatymas kainuoja 1.45€, o perkant tris prekes ir daugiau pristatome nemokamai. Visada siunčiame registruotas siuntas.
2. Kurjeriu – 4.5€.
3. Per autobusų stoties siuntų skyrių – 4.5€.
Per kiek laiko gausiu siuntinį?
Jei užsisakoma darbo dienomis iki 12:00, išsiunčiame tą pačią dieną, jei vėliau - kitą darbo dieną iki pietų.
Jei pasirinksite kurjerio paslaugas, siuntinukas Jus pasieks per 1-2 darbo dienas.
Pasirinkus pristatymą Lietuvos paštu, per 2-5 darbo dienas į savo telefoną gausite pranešimą apie atkeliavusį siuntinį, kurį galėsite atsiimti savo pašto skyriuje, arba pašto darbuotojai jį įteiks Jums tiesiogiai namuose.
Taipogi galime pasiūlyti pristatymą per autobusų stoties siuntų skyrių. Šis būdas tinkamiausias, kai prekės reikia itin skubiai – priklausomai nuo autobusų grafiko į Jūsų miestą, siuntinys Jus gali pasiekti vos per kelias valandas po apmokėjimo. Jei pageidaujate pristatymo autobusu – susisiekite su mumis, patikslinsime, ar šis būdas galimas į siunčiant į Jūsų miestą, ir per kiek laiko būtų pristatyta.
Gyvenu užsienyje, ar yra galimybė įsigyti šios parduotuvės prekių?
Taip, pas mus galite apsipirkti ir būdami ne Lietuvoje. Susisiekite su mumis ir aptarsime patogiausią pristatymo ir atsiskaitymo būdą. Siuntimo išlaidas apskaičiuosime pagal galiojančius Lietuvos pašto siuntinių tarifus. Jūsų patogumui galime pasiūlyti ir atsiskaitymo būdą per Paypal.
Nenoriu gauti prekės į namus, ką daryti?
Pasirinkite pristatymą Lietuvos paštu ir adreso laukelyje nurodykite ne namų, o savo pašto adresą, ir užrašykite “iki pareikalavimo”. Siuntinį galėsite atsiimti pašte su savo asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Kas yra nuolaidos kodai ir kaip juos gauti?
Siekdami apsipirkimą padaryti smagesnį, nuolat skelbiame įvairius nuolaidos kodus, su kuriais norimas prekes galėsite įsigyti pigiau. Nuolaidos kodus galėsite gauti prisijungę prie mūsų Facebook`e.
Pastaba: nuolaidos netaikomos akcijose išparduodamoms prekėms.
Kas yra lojalumo programa ir kam ji taikoma?
Savo lojaliems pirkėjams prekes siūlome už ypatingą kainą. Kaip tapti lojaliu klientu skaitykite čia.
Esu lojalus pirkėjas ir turiu nuolaidos kodą - ar nuolaidos sumuojamos?
Ne, nuolaidos nesumuojamos. Taikoma ta nuolaida, kuri yra didesnė.