«Atgal
Titulinis »

Kaip pirkti

SVARBU: Jei iškiltų kokių nors klausimų, rašykite mums info@sapnuok.lt arba skambinkite 861034969, mielai pasistengsime pagelbėti.

 

 

1. Patikusios prekės puslapyje pasirinkite reikiamą prekės dydį, tada paspauskite mygtuką "Į krepšelį".

 

2. Puslapio viršuje dešinėje pusėje esančiame krepšelyje matysite, kiek prekių jau pasirinkote. Paspaudę ant mygtuko "Krepšelis", galėsite apžiūrėti, kokias prekes išsirinkote. Atkreipkite dėmesį, ar pasirinkote reikiamą dydį. Jei apsigalvosite, prekę iš krepšelio galite pašalinti.

 

3. Kai į krepšelį bus sudėtos visos prekės, kurias norite pirkti, krepšelyje pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą - registruotu paštu ar kurjeriu. Atkreipiame dėmesį, kad, perkant tris ar daugiau prekių, pristatymas registruotu paštu yra nemokamas.

Jei norėsite pristatymo per autobusų stoties siuntų skyrių, pasirinkite pristatymą kurjeriu, o prie gavėjo adreso parašykite, kad reikia siųsti per autobusų stoties siuntų skyrių.

Jei norėsite pristatymo per Omniva ar LPexpress paštomatus, pasirinkite pristatymą paštu, o gavėjo adreso laukelyje įrašykite, į kurį paštomatą siųsti. Telefono numeris būtinas.

 

4. Po pristatymo būdo pasirinkimo spauskite mygtuką "Pirkti". Bus paprašyta registruotis ar prisijungti. Taip pat yra galimybė pasirinkti pirkimą be registracijos.

   4.1. Jei Jūs pas mus perkate pirmą kartą, pasirinkite skirtuką "Registruotis", suveskite visą reikiamą informaciją ir paspauskite "OK". Registracija naudojama tik lojalumo programai vykdyti.

   4.2. Jei Jūs jau esate registruotas vartotojas, pasirinkite skirtuką "Prisijungti", suveskite reikiamą informaciją ir paspauskite "OK". Jei slaptažodį pamiršote, visada galite pasinaudoti mygtuku "Priminti slaptažodį". Jei Jūs pastarąjį kartą pas mus lankėtės iki 2014.08.01, paspauskite mygtuką "Priminti slaptažodį" Ir Jums bus atsiųstas naujas slaptažodis.

   4.3. Jei pasirinksite pirkimą be registracijos, bus paprašyta nurodyti el.paštą. Po to, kai apmokėsite užsakymą, į šį el. paštą gausite patvirtinimą apie gautą mokėjimą, taip pat pranešime, kai išsiųsime siuntinuką. Informacija apie šį Jūsų pirkinį nebus išsaugota Lojalumo programai vykdyti.

 

5. Dabar matote apmokėjimo informaciją. Atkreipiame dėmesį, kad dabar kainos yra nurodytos, atsižvelgiant į asmeniškai Jums taikomą lojalumo nuolaidą. Ši nuolaida netaikoma akcijinėms prekėms ir pristatymui.

 

6. Atidžiai užpildykite laukelį Gavėjo vardas, pavardė, adresas ir telefonas. Kadangi siuntos yra registruotos, kitas asmuo , negu čia nurodytas, atsiimti jos negalės. Telefono numeris būtinas, nes paštas informuos apie siuntos gavimą. Popieriniai pranešimai jau nebepristatinėjami daugumoje paštų.

 

7. Laukelyje "Papildoma informacija" įrašykite visą informaciją, kuri gali būti reikalinga, pristatant siuntą, pavyzdžiui, laiptinės durų kodą.

 

8. Jei turite dovanų kuponą, įrašykite jame esantį kodą į laukelį "Dovanų kuponas" ir paspauskite mygtuką "Naudoti kuponą". Jei dovanų kupono vertė mažesnė, negu mokėtina suma, skirtumą turėsite sumokėti. Jei dovanų kupono vertė yra didesnė, negu mokėtina suma, skirtumas nebus Jums grąžintas, todėl, jei norite, galite dar papildyti pirkinių krepšelį.

 

9. Jei turite nuolaidos kodą, įrašykite jį į laukelį "Nuolaidos kodas" ir paspauskite mygtuką "Taikyti nuolaidą". Atkreipiame dėmesį, jog nuolaidos netaikomos akcijinėms prekėms ir pristatymui. Jei Jūsų pirkiniams taikoma lojalaus pirkėjo nuolaida ir panaudosite nuolaidos kodą, nuolaidos sumuojamos nebus - bus panaudota didesnioji nuolaida.

 

10. Paspauskite "OK" ir būsite nukreiptas į mūsų partnerio www.paysera.lt (www.mokejimai.lt) svetainę.

   10.1. Pasirinkite savo banką ir, naudodamiesi intenetine bankininkyste, apmokėkite suformuotą sąskaitą.

   10.2. Jei norėsite apmokėti "Perlo" terminaluose, susisiekite su mumis prieš sąskaitos apmokėjimą.

   10.3. Jei norėsite apmokėti atsiimdami pristatytą užsakymą, susisiekite su mumis ir suderinsime tai.

 

11. Po sėkmingo apmokėjimo į savo el. paštą gausite www.paysera.lt pranešimą apie atliktą apmokėjimą. Jei po apmokėjimo per 15 min. pranešimo negausite, pasitikrinkite, ar Jūsų sąskaitoje buvo pakankamas likutis, ar pinigai iš sąskaitos nuskaičiuoti ir susisiekite su mumis.

 

12. Informuosime Jus, kai perduosime siuntinuką pristatymui. Jei apmokėsite darbo dienomis iki 12 val., išsiųsime tą pačią dieną, jei vėliau - kitą darbo dieną.

 

Saldžiausių sapnų krautuvėlė www.sapnuok.lt visad laukia Jūsų!